V následujícím týdnu ordinujeme:

Připomínáme, že před návštěvou u nás je nutná rezervace  www.veterina-berkovice.reservio.com

Uvedená ordinační doba je pro vyzvednutí léčiv, tablet na klíšťata a krmiva – na kterou se rezervace nevztahuje!!

23.12.24 – 3.1.2025 NEORDINUJEME – NEPOSKYTUJEME POHOTOVOST – JSME MIMO ČR

Termíny už byly téměř všechny fuč…. Přidala jsem ještě nějaké další na pondělí dopoledne, čtvrtek odpoledne….

Připomínáme, že letos po letech nebudeme k dispozici ani o svátcích ani mezi svátky!!!

Telefon bude vypnutý od 23.12.24 do 3.1.2025. Emaily a zprávy budu postupně vyřizovat od 6.1.2025.
Prosím, překontrolujte zásoby léčiv, veterinárních diet a především VYZVEDNĚTE LÉKY PRO PEJSKY A KOČKY NA SILVESTRA!!!!!
Každoročně nám 2-3 lidé zvoní na dům 31.12 v průběhu dne a dožadují se léčiv, ovšem letos nikdo neotevře….
Omezení provozu – včetně závozů léčiv, krmiva apod. se bude týkat také kolegů.
Dáváme vědět všem dostatečně dopředu!!!
Nenechte vše na poslední chvilku. Děkuji. Veterina Beřkovice

Stopstav příjmu klientů pro rok 2025

ufff, byli jste rychlíci, za případné sdílení děkujeme 🙂
VETERINA BEŘKOVICE PRO ROK 2025 POZASTAVILA PŘÍJEM PACIENTŮ

STOPSTAV SE NEVZTAHUJE: (prosím čtěte pozorně):

1/ našich klientů, kteří si pořídili dalšího mazlíčka
2/ chirurgických zákroků, které u nás provedeme, a následně bude majitel opět docházet ke svému veterináři
3/ referovaných pacientů, po dokončení léčby budou opět docházet ke svému veterináři

Stále budeme z naší evidence vyřazovat klienty:

1/ jejichž poslední návštěva proběhla před 2 a více lety
2/ očkují na jiných pracovištích
3/ navštívili naše pracoviště pouze jednorázově
4/ kteří se opakovaně nedostavili na domluvený termín bez řádné omluvy

Uvolněná místa opět nabídneme na konci roku 2025!!!!

Upozorňení!!!

 

Stále je nutné se na ošetření, vakcinaci objednat pomocí rezervačního systému.

Uvedené časy slouží pouze pro vyzvednutí léčiv a krmiv.

Děkujeme za pochopení.

Veterina Beřkovice

Pravidla ordinace

Včera jsme s klientkou narazili na otázku, proč vyřazujeme klienty,
pokud k nám pravidelně nechodí na zdravotní prohlídky, neočkují u nás atd…
Máme stopstav a přitom na konci roku nabíráme nové.
Odpověď jednoduchá.
Je to naše ordinace a naše pravidla. Tak jako, to má kterákoliv jiná firma.
Chceme do práce chodit rádi.
Mít stálou klientelu.
Klientelu, která má opravdový zájem o zdraví svých zvířat.
Chceme znát jejich zdravotní historii a mít přehled o zdravotním stavu každý rok.
A právě jim rádi poskytneme ošetření i mimo pracovní dobu, pokud je to nezbytné.
Máme skvělou práci a často slýcháváme, že je to přeci ´´poslání´´…
Jenže my máme také rodinu, jedno zdraví a koníčky, které jsme x let stavěli na druhou kolej především kvůli chovatelům, kterým jsme ´´dobří´´ jen, když je ouvej… To nejde do nekonečna. Nebo teda jde, ale končí to pak dost blbě…..
Děkujeme všem, kteří pochopili a naše *pravidla budou respektovat.
A děkujeme těm, kterým tato skutečnost nevyhovuje, že si najdou jiné veterinární pracoviště, kde budou více spokojeni. Uvolněná místa rádi na konci roku poskytneme novým zájemcům.
Výjimkou výše uvedeného jsou eutanazie a život ohrožující stavy, ty ošetříme vždy, pokud odborně a technicky jsme schopni pomoci.
*Pravidla pro vyřazení z naší evidence pro klienty:
1/ jejichž poslední návštěva proběhla před 2 a více lety
2/ očkují na jiných pracovištích
3/ navštívili naše pracoviště pouze jednorázově
 
4/ kteří se opakovaně nedostavili na domluvený termín bez řádné omluvy, nebo nám nezaplatili za ošetření

Prosba na naše klienty – pravidla naší ordinace

Moji milí klienti, máme na Vás velkou prosbu.

Máme velmi omezenou kapacitu kartotéky pacientů.
Pokud jste se např. odstěhovali, o mazlíčka přišli (a dalšího si pořizovat nebudete) nebo z jakéhokoliv důvodu, už k nám nechcete/nemůžete chodit (a slibujeme, že se nebudeme vyptávat – i když konstruktivní kritice se nebráníme), budeme Vám opravdu vděční, pokud nám dáte vědět zprávou nebo emailem. Postačí napsat jméno + příjmení, adresu a jméno/jména mazlíčků.
 
Každoročně se ji snažíme projít a vyřadit klienty, které jsme neviděli více jak 2 roky, nebo vyřadit ty, kteří se 2x bez omluvy nedostavili a vysloužili si tak letenku z naší ordinace.
 
Opravdu se snažíme klientům poskytnout maximální služby, na oplátku požadujeme:
 
1/ alespoň 1x návštěvu ročně – spojená ideálně s zdr. prohlídkou a vakcinací (abychom měli přehled o zdravotním stavu mazlíčka)
 
2/ včasnou omluvu, pokud se na rezervovanou návštěvu nemůžete dostavit
(abychom uvolněný termín mohli nabídnout někomu, kdo jej potřebuje)
 
3/ nezneužívání pohotovostního telefonu v nočních hodinách o víkendech a svátcích
(abychom nevyhořeli a stále rádi chodili do práce)
 
Věříme, že pravidla jsou jasně nastavená a díky tomu můžeme společně hezky vycházet 🙂 
Za tým Veterina Beřkovice, HankaVet

BLÍŽÍ SE NAŠE DOVOLENÁ

Upozorňujeme klienty, jejichž mazlíček má mít očkování v červnu nebo na začátku července, tak aby si rezervovali co nejdříve termín.

http://veterina-berkovice.reservio.com

Ve dnech 12.6 – 23.6 a 28.6 – 5.7  NEORDINUJEME!!!
!!!!!POUZE PO PŘEDCHOZÍ TELEFONICKÉ DOHODĚ!!!!
budou naši klienti ošetřeni na Veterinární klinice Maradovi Mělník (neordinují 18.6-20.6) –731777052www.vetmar.cz

POZOR ALE ve dnech 18.6 -20.6 zastupuje MVDr. Monika Dubická, Keblice pouze po předchozí telefonické dohodě –  704414146, www.lovet.cz