Pravidla ordinace

Včera jsme s klientkou narazili na otázku, proč vyřazujeme klienty,
pokud k nám pravidelně nechodí na zdravotní prohlídky, neočkují u nás atd…
Máme stopstav a přitom na konci roku nabíráme nové.
Odpověď jednoduchá.
Je to naše ordinace a naše pravidla. Tak jako, to má kterákoliv jiná firma.
Chceme do práce chodit rádi.
Mít stálou klientelu.
Klientelu, která má opravdový zájem o zdraví svých zvířat.
Chceme znát jejich zdravotní historii a mít přehled o zdravotním stavu každý rok.
A právě jim rádi poskytneme ošetření i mimo pracovní dobu, pokud je to nezbytné.
Máme skvělou práci a často slýcháváme, že je to přeci ´´poslání´´…
Jenže my máme také rodinu, jedno zdraví a koníčky, které jsme x let stavěli na druhou kolej především kvůli chovatelům, kterým jsme ´´dobří´´ jen, když je ouvej… To nejde do nekonečna. Nebo teda jde, ale končí to pak dost blbě…..
Děkujeme všem, kteří pochopili a naše *pravidla budou respektovat.
A děkujeme těm, kterým tato skutečnost nevyhovuje, že si najdou jiné veterinární pracoviště, kde budou více spokojeni. Uvolněná místa rádi na konci roku poskytneme novým zájemcům.
Výjimkou výše uvedeného jsou eutanazie a život ohrožující stavy, ty ošetříme vždy, pokud odborně a technicky jsme schopni pomoci.
*Pravidla pro vyřazení z naší evidence pro klienty:
1/ jejichž poslední návštěva proběhla před 2 a více lety
2/ očkují na jiných pracovištích
3/ navštívili naše pracoviště pouze jednorázově
 
4/ kteří se opakovaně nedostavili na domluvený termín bez řádné omluvy, nebo nám nezaplatili za ošetření

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *